Så er det tid til Håndbold igen

Træningstider håndbold Fuglede IF sæson 2022/2023 i Hvidebækhallen

Hvis du har lyst til at have det sjovt, lære en masse håndbold, opleve et godt sammenhold og få nye håndboldkammerater… – så er det lige dig vi mangler.

Det eneste du skal have med er det gode humør, en masse energi, en drikkedunk og et par gode indendørssko.

Vi håber at se dig til en masse sjov håndbold.

Kontingent
Børnehold kr. 300,-
Ynglinge og damesenior kr. 800,-

Alle kontingenter er gældende for et år af gangen. Kontingentet skal være betalt inden man kan spille kamp for Fuglede IF.

Hvis du overvejer at spille håndbold, er der mange gode grunde til at vælge Fuglede IF som din klub. For det første har klubben et stærkt fællesskab, hvor alle er velkomne uanset alder og niveau. Der er plads til både motionister og elitespillere, og alle får den samme opmærksomhed og støtte fra trænere og holdkammerater.

Klubben har også en lang historie med succesfulde hold og talentfulde spillere. Fuglede IF har vundet flere mesterskaber og turneringer gennem årene, og har sendt mange spillere videre til større klubber og endda landsholdet. Hvis du vil udvikle dine færdigheder og nå dit fulde potentiale som håndboldspiller, er Fuglede IF det perfekte sted at være.

Endelig går klubben gode tider i møde med stort fokus på håndbold. Der er en energisk og ambitiøs ledelse, der arbejder hårdt på at skabe gode træningsfaciliteter, tiltrække nye spillere og udvikle klubbens talentprogram. Hvis du vil være en del af en klub, der er på vej mod endnu større succeser og større mål, så er Fuglede IF det rigtige valg for dig.

Samlet set er Fuglede IF en fantastisk klub at spille håndbold i, med en rig historie, et stærkt fællesskab og masser af potentiale for fremtiden. Så hvis du vil være en del af noget særligt og udvikle dig som håndboldspiller, så tøv ikke med at tage kontakt til klubben og blive en del af det fantastiske fællesskab.